vinglig.blogg.se

Mitt liv, OBS det är vingligt!

Summerburst

Publicerad 2016-06-21 14:26:00 i Allmänt,

Var på summerburst, detta året i Göteborg. Jag tyckte dock det var bättre i stockholm förra året.
 
Som vanligt blev det välidgt vingligt. Testade ectasy för första gången. Hade *** med en 40 årig säkerhetsvakt. Tur att jag är anonym här iaf, skönt att bara få skriva av sig.
 
Jag måste verkligen gå ner i vikt. Det är så jäkla trist att gå ut och gå/springa. Roligare att kolla på TV. Så hittade jag nåt som heter stepmaskin. Det verkar vara värsta WT loe life grejen men funkar nog ändå. Med en stepmaskin kan du ju kolla på TV samtidigt som du rör på dig. Hittade en billig stepmaskin här. Blir nog fan att köpa den och bli lite smalare och snyggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela